Udfordringstavlen

Der er nu mulighed for at spille om point i double og single udfordring.

Man skal inden kampen være enige om, at der er tale om en udfordringskamp.

I double kan man spille med forskellige makkere, og kvinder og mænd er på samme rangliste. I single er kvinder og mænd adskilte.

For at en kamp tæller til ranglisten, kræver det, at alle fire i double eller begge to i single er på listen. Man kan dog nå at tilmelde sig inden kampen.

I double spilles der bedst af tre sæt. Man vælger selv, om det er et almindeligt tredje sæt, eller om det er match-tiebreak. I single spiller man bedst af tre sæt med almindelige sæt. Man kan dog blive enige om, at det skal være bedst af fem sæt med evt. langt sæt.

Vinderen skriver resultatet på sedlen.

Ved nederlag mister man halvdelen af de point, som vinderen får tildelt.

Nye spillere er meget velkomne, og der er en seddel, hvor man kan skrive sig på. Det koster ikke noget at være med på ranglisten.

Udfordringskampene kan være med til at skærpe spillernes form og styrke det sociale sammenhold i klubben.

Thomas Lykkegaard er ”tovholder”. Han regner pointene ud og skriver dem på sedlen. Hver tredje uge laver han ny stilling.

Opstår der tvivlsspørgsmål, kan man kontakte Thomas Lykkegaard.

Held og lykke med udfordringen!

Vi håber vi vil få en masse gode kampe.